donderdag 27 januari 2011

Florida


Dit gaan we rijden en zien in Florida:-)
Posted by Picasa

2 opmerkingen:

wies zei

nou lievertjes, daar is ze weer en nu eens geen sms maar een mail, ha, ha.
in orlanda en wat gaan jullie daar doen, pretparken, studios etc bezoeken. En de bank laten springen in Las V huis op de bahamas gekocht, zeker. wat maken jullie veel mee als ik het reisprogramma zie (dacht dat ik wat van amerika gezien had maar dat is peanuts vergeleken bij jullie) Weer is hier niet geweldig ook vandaag regen en koud, in andal. 2 dagen mooi 3 dg bewolkt.maar we houden het nog wel een tijdje uit. Zou geweldig zijn om te skypen zodat ik jullie kan zien. Hier kan ik terecht van 15.30uur, dus. Dag kinders tot gauw (en inderdaad (behalve dat ene middagje) praat men al te graag met je in las v had ik (volgens Arnold in mijn steenkolen engels) een rijtje mensen die om me heen stonden voor een praatje. xxx h v j

Anoniem zei

laat even wat horen of jullie mijn sms'jes en blockjes hebben ontvangen i.v.m. skypen. xxxx mama