vrijdag 25 februari 2011

Bloed, zweet en tranen.....

hebben deze kaartjes me gekost, pffff.
We willen graag naar een wedstrijd en die is er ook als we er zijn, dus ik dacht: no problem!!
Blijk je bijna alle wedstrijden via de site van de Yankees te kunnen kopen, behalve de onze.
Kaartjes via de post, geen probleem, alleen krijgen we ze als we al weg zijn....
Via Hub Stub een e-ticket, lijkt mij ook geen probleem, hmmm. Hier gaat het mis: je kan niet via een nederlands betaal adres bestellen. Na vele mailtjes en 2 telefoontjes met de States gaat het niet lukken!!
Nou ben ik net een pitbull en ga alle forums af hoe mensen nou kaartjes bestellen. Is er toevallig iemand uit Zoetermeer die ook via Stub Hub kaartjes besteld. Na wat mailen met elkaar en S H te laten denken dat ik uit de Untited Kingdom kom en 4 account's verder, heb ik toch kaartjes weten te bemachtigen, YES.
 Ben er "maar" 2 maanden mee bezig geweest:-)

Geen opmerkingen: