donderdag 2 juni 2011

Van alles wat...

We genieten wel van onze villa, heerlijk zelf koken maar niet afwassen;-). Lekker potje kaarten op balkon met uitzicht op het vuurwerk, vijver met fontein en zwembad.
We liggen ‘s morgens bij het zwembad en gaan er ‘s middags op uit. 







Zondag naar een outlet geweest, tijdens Memorial weekend en rond de 40 graden!!! Het was al file rijden om er te komen blééé. We hebben snel even rond gekeken, bij DKNY was alles voor de helft dus Maurice heeft daar een spijkerbroek gekocht en we zijn toen weggegaan! Ik als winkel freak! Maar dit gaat me echt te ver, we liepen nml gewoon buiten!!! We zijn maar lekker op ons “strandje”een potje gaan kaarten heerlijk met houmous en een lekker drankje!


We hebben ook nog meegedaan met een pokertoernooi, wat in Vegas niet lukte, lukte M wel hier: gewoon 1ste worden met een hoofdprijs : 15€ aan drank!! GeweldigJ

Vandaag, woensdag, even bij het zwembad liggen, gaat het enorm regenenL Dus maar shoppen jehhh naar de Florida Mall moeten nog even wat leuke dingen kopen en met dit weer, nog steeds rond de 30 graden, gaat het wel lukken.
We zijn net terug heb heerlijk kunnen winkelen en Maurice heeft de helft van de tijd bij Starbucks met het netbookje gezeten hahaha, kon ik heerlijk mijn gang gaan!


 Maurice is nu even aan het sporten en ik ben nog even naar Publix, supermarkt, geweest en heb allemaal heerlijke dingen gekocht om een pasta te maken.

Dan loop je daar tussen al die geweldig lekkere dingen en dan heb ik uiteindelijk toch een hoop spul gekocht voor 1 dineetje hahaha kan het niet laten.....

Ook hier maak ik een hoop zooi:-)
















We hebben bijna alle avonden thuis gegeten, van pasta tot een geweldige steak en lekker vers brood met soep. Daar kan je na al dat warme eten toch heerlijk van genieten.
Al met al is het heerlijk ontspannen hier, zit nu op het balkon met een steelband bij het zwembad waar ik met een schuin oog naar kijk.
Laterrrrrrrrrrr

1 opmerking:

giannini zei

mmmmmmmmm cupcakesss
yummieee !!!
ziet er echt supeer lekker uit !!
haha
ziet er weer overheerlijk allemaal uitt !!
dikke kus iloveuuuu