vrijdag 27 mei 2011

Hier zijn we weer...in Miami

We zijn via Valley of Fire State Park, een prachtig mooi park,

naar Las Vegas gereden om daar eerst nog iets te eten en dan naar Miami te vliegen.
We kwamen daar om 6h45 aan en zijn gelijk door naar Key West gereden. Ik had op het Florida forum gelezen dat er onderweg in Islamadora een erg leuk restaurant op het strand zit.

Daar hebben we een ontbijtje genomen en genoten van de omgeving, wat leuk hier!!

Na een best wel lange weg kwamen we langs de info en hebben daar een B&B geregeld midden in Key West.
Jeetje wat een genot om in zoiets leuks te slapen!! Ontbijtje bij het zwembad.

Key West heeft ons hart gestolen. Wat hebben we deze dag genoten van de serene sfeer, het geweldige eten en zeker van elkaar! We hadden zo'n super gelukkig en rijk gevoel:-) Wat kan een mens gelukkig zijn.
Ik had ook gelezen dat er een leuk restaurant in Duval Street zit, de hoofdstraat. Het Grand Cafe met leuk terras heeft zulk geweldig eten dat we er geluncht en gedineerd hebben!

Mooie tonijn...

En toen natuurlijk even naar het meest zuidelijke puntje van de USA en vandaar met een fietstaxi naar de plek waar de zon mooi ondergaat.Wij  kwamen daar veel te vroeg aan en dus maar lekker aan de bar hangen en genieten van een Pina Colada en Mojito met een duo dat heerlijke Cubaanse muziek maakte. Het bleef er niet bij 1 ;-)

We zijn nog even voordat we gingen slapen in de jacuzzi gegaan, echt genieten!

Vandaag, 25-5, naar Miami en onderweg een stop bij de Alligatorfarm voor een ritje met de Boot, hahahah dat is toch wel erugh leuk!

We zaten voorin en werden nat, maar met 33 graden is dat alleen maar lekker. We hebben krokodillen, mooie vogels en een schildpad gezien.
Ook hebben we natuurlijk naar alle maten krokodillen en alligators gekeken en we hebben er zelfs eentje mogen vast houden....

In Miami aangekomen is het niet zo makkelijk een kamer te vinden, het is nl Memorial weekend en dan is er hier altijd een Hip Hop festival. Dus alles is 2x zo duur en veel is al vol.
Ook heb ik nog nooit zoveel Afro Amerikaanse medemensen gezien die er zo "feestelijk" uit zien.
Eerst even een duikje genomen en die prachtige zee, ach die kleuren zo mooi!

Vanmorgen zijn we eerst naar het Holocaust Memorial geweest. Dit heeft echt enorm veel indruk gemaakt.
We hebben al veel daarover gezien, vooral Maurice, maar als je dit ziet schiet je echt vol!
Dit is zo indrukwekkend gemaakt en zo anders dan al het anderen.

Hierna heerlijk op het strand gelegen

en om 17h00 onze welbekende Gocar, het gele karretje gehaald.
Ook hier hebben weer een onwijs leuke tocht. Dit is echt een aanrader om de stad op zo'n leuke manier te verkennen. Op een moment aangekomen op Oceandrive, leuke plek waar restaurants en cafeetjes zitten, zwaaien de mensen en maken foto's, iedereen is zo enthousiast om ons te zien, hahaha, hier worden heel vrolijk van.

Na een heerlijk etentje in Espanola Way en wat shoppen zijn we nu lekker op de kamer en genieten even van de foto's en plannen onze volgende dagen.

We zijn nu 3 weken onderweg en genieten van iedere minuut en beseffen heel goed wat een luxe het is om deze manier op vakantie te gaan. En we zijn erg blij dat we er nog bijna 4 hebben, johoee.

Ut soesjuh zei

Oh wat een trip maken jullie zeg!!! Geweldig.en wat een foto'ssss! Begrijp ik dat jullie genieten... en die tonijn!!!! het water loopt me in de mondd.. we skype snel soesssssssssssssss enjoyyyyyyy xxxx

Anoniem zei

Normaal zou ik nog even zeggen; geniet optimaal. maar bij jullie zit dat wel goed!! Wat ziet het er allemaal geweldig uit , mooie foto's, mooie kleuren.Ik kan het bijna ruiken/proeven/voelen HEERLIJK Dikke kus DiX.

hier Casje

schitterende verhalen en dito plaatjes!!!
en dat Key West..ajajajaja!
ook maar doen!
veel memorabele en monumentale momentjes!!!

geniet nog even verder!!!!